google.com, pub-3502946393390270, DIRECT, f08c47fec0942fa0
top of page

Negocjacje

szkolenie 2-dniowe

ZAAWANSOWANE TECHNIKI SPRZEDAŻY CZYLI NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE

W czasie szkolenia nauczysz się bardzo precyzyjnie wywoływać u klienta określone uczucia związane z Twoim produktem/usługą, dzięki czemu produkt/usługa, zacznie się Twojemu klientowi bardzo dobrze kojarzyć. Będziesz potrafił umiejętnie stosować metafory i stosować zaawansowane techniki sprzedaży, które sprawią, iż klientowi będzie bardzo trudno odmówić skorzystania z Twojej oferty. Będziesz potrafił tak precyzyjnie prezentować produkt, że obalisz niemal wszystkie obiekcje klienta, zanim zdąży je on wypowiedzieć.


CELE SZKOLENIOWE:
  • nabycie umiejętności Słuchania Odzwierciedlającego

  • nauka budowania długofalowych relacji z klientami w myśl zasady WIN-WIN

  • nabycie zaawansowanych umiejętności komunikacyjnych

  • umiejętność zadawania pytań wg Steva de Shazera oraz Insoo Kim Berga.





EFEKTY SZKOLENIOWE:
  • diagnozowanie przyczyn i skuteczne pokonywanie przeszkód komunikacyjnych występujących w relacji z Klientem

  • tworzenie wizji produktu/usługi w umyśle klienta w niezauważalny sposób - perfekcyjna i precyzyjna prezentacja

  • poznanie zaawansowanych technik sprzedaży




PROGRAM

DZIEŃ 1:

Ta część szkolenia służy opanowaniu umiejętności Słuchania Odzwierciedlającego, niezbędnego do skutecznej analizy potrzeb i oczekiwań klienta oraz zapoznaniu się z najczęściej występującymi „Przeszkodami komunikacyjnymi”, które wpływają na powstawanie sytuacji „trudnych” w kontakcie z klientem.


  • Rama partnerstwa, czyli pierwszy krok do rozwiązywania konfliktów i budowania długofalowych relacji z klientami w myśl zasady WIN-WIN, według Dr Dudleya Weeksa, pracującego nad rozwiązywaniem konfliktów w partiach politycznych oraz dużych korporacjach, w ponad 60 krajach.

  • Konflikty – 12 najczęstszych Przeszkód w komunikacji, prowadzących do konfliktu i trudności w procesie sprzedaży

  • Słuchanie Odzwierciedlające – niezwykle pomocna umiejętność, umożliwiająca odzwierciedlenie uczuć i informacji z zawartości wypowiedzi drugiej osoby.

  • Pytania zorientowane na rozwiązanie konfliktu, czyli Model Zmiany, nazywany podejściem Zorientowanym na Rozwiązanie, opracowany przez Steva de Shazera oraz Insoo Kim Berga.

  • Komunikat „JA”, składający się z trzech części komunikat „JA”, zaproponowany przez Dr Thomasa Gordona

DZIEŃ 2:

Ta część szkolenia będzie poświęcona ćwiczeniu zaawansowanych umiejętności komunikacyjnych, niezbędnych w profesjonalnej sprzedaży oraz poznaniu szeregu technik wykorzystanych w sprzedaży.


  • W jaki sposób mówić o produkcie i usłudze, aby przekonać klienta za pierwszym razem i bezbłędnie trafić opisać je w taki sposób, aby klient miał jak najmniej zastrzeżeń. 

  • Użycie metafory w procesie sprzedaży, czyli jak tworzyć wizję produktu/usługi w umyśle klienta w niezauważalny sposób

  • Zaawansowane techniki sprzedaży: Technika kontrastu, czyli umiejętne posługiwanie się porównaniami; Język ujarzmiania, czyli, w jaki sposób utrzymywać przewagę nad rozmówcą, przy pomocy, następujących metod: milczenie, budzenie wątpliwości, użycie wieloznaczności; Technika przesądów, czyli, w jaki sposób umiejętnie prezentować dane liczbowe i statystyki; Technika przygwożdżenia, bardzo dobrze sprawdzająca się w sytuacji kiedy klienci przywiązuję dużą wagę do dobrej prezentacji przed innymi; Technika przyjaciół, czyli zapoznanie z techniką wykorzystywaną niemalże przez wszystkich handlowców; Technika skojarzeń, czyli jak przy pomocy odpowiednich słów, wywołać natychmiastowy obraz w wyobraźni klienta;


bottom of page