google.com, pub-3502946393390270, DIRECT, f08c47fec0942fa0
top of page

Sprzedaż

szkolenie 1-dniowe

SPRZEDAŻ ROZWIĄZAŃ PRZEZ TELEFON DLA STRUKTUR SPRZEDAŻY WEWNĘTRZNEJ

Sprzedaż rozwiązań przez telefon dla struktur sprzedaży wewnętrznej odpowiada na konkretne potrzeby sprzedawców sprzedających przez telefon i / lub technologii wspierającej współpracy z klientami.


NAUCZYSZ SIĘ:
  • Opisać, w jaki sposób klienci kupują i odpowiednio dostosowywać działania sprzedaży wewnętrznej.

  • Stymulować zainteresowanie i budować wiarygodność zarówno dzięki potencjalnym jak i obecnym klientom.

  • Uzyskać prospektów / klientów. Identyfikować i omówić ich problemy biznesowe i przedstawić dopasowane rozwiązania.

  • Zaangażować się w dialog konsultacyjny, który promuje mocne strony zróżnicowanych rozwiązań.

  • Skutecznie zakwalifikować i zdyskwalifikować możliwości sprzedaży wewnętrznej w oparciu o obiektywne kryteria decyzyjne

  • Lepiej kontrolować i zarządzać wewnętrznymi cyklami sprzedaży

  • Poprawiać szanse wygranych wśród sprzedawców wewnętrznych, szczególnie w szansach konkurencyjnych.

  • Skrócić wewnętrzne cykle sprzedaży i unikać "braku decyzji".

  • Negocjować kroki prowadzące do pomyślnego zamknięcia sprzedaży wewnętrznej.

  • Zmodyfikować wewnętrzne działania sprzedażowe wg typu połączenia (tj. Połączenia wychodzące / przychodzące)

  • Dostosować działania, w celu rozwiązywania różnych sytuacji związanych ze sprzedażą 





EFEKTY SZKOLENIOWE:
  • Sprzedaż Rozwiązań przez Telefon dla struktur sprzedaży wewnętrznej  zapewnia wiedzę i umiejętności dot. procesów sprzedażowych i działań dostosowanych do sprzedaży wewnętrznej i zewnętrznej oraz odnosi się do konkretnych rodzajów sytuacji sprzedażowych, z jakimi spotykają się specjaliści w wewnętrznym kanale sprzedażowym (np. Tele-prospecting, sprzedaż transakcyjna, złożone rozwiązania i / lub rozwiązywania problemów klienta).

  • Program dostosowany do konkretnych potrzeb poszczególnych wewnętrznych zespołów sprzedażowych.

  • Zastosowanie odpowiednich taktyki i metod tworzenia popytu

  • Identyfikowanie problemów biznesowych klientów

  • Informowanie kupujących o tym, jak rozwiązać ich problemy

  • Zatwierdzanie lub ulepszanie istniejących  wizji rozwiązań dla kupujących

  • Utworzenie nowej wartości dla klientów

  • Bardziej efektywna współpraca z kupującymi.




PROGRAM

DZIEŃ 1:

WPROWADZENIE DO SPRZEDAŻY ROZWIĄZAŃ PRZEZ TELEFON:

  • Kluczowe koncepcje sprzedaży wewnętrznej

  • Proces kupowania i proces dopasowania sprzedawcy

  • Wewnętrzny proces sprzedaży

  • Proaktywne wewnętrzne planowanie sprzedaży / rozwijanie biegłości sytuacyjnej i planowania pre-call


BUDOWANIE KLIMATU DLA ROZMOWY I KONSULTACJI TELEFONICZNEJ

  • Stymulowanie zainteresowania klienta.

  • Zdobywanie zaufania i wiarygodności wśród klientów.

  • Otwieranie rozmów telefonicznych, pozycjonowanie, identyfikacja problemu.

  • Konsultacyjna wewnętrzna rozmowa sprzedażowa

  • Tworzenie wizji zakupu

  • Przeprojektować istniejące wymagania


FINALIZACJA ROZMOWY

  • Wspólna ocena rozwiązania / zarządzanie ryzykiem

  • Kwalifikacja szansy sprzedażowej

  • Negocjacje / osiągnięcie ostatecznego porozumienia

  • Reaktywna wewnętrzna sprzedaż

  • Pierwsze kroki


bottom of page