Sprzedaż
szkolenie 2-dniowe
SPRZEDAŻ NIEAGRESYWNA
Jak sprzedawać więcej, szybciej drożej?
Jak pozyskiwać nowych klientów i nie tracić obecnych?
Jak wyróżnić się na tle konkurencji?
Badanie przeprowadzone przez Deloitte w 2013 roku na grupie 150 dużych przedsiębiorstw, wykazały, że najważniejszym oczekiwaniem wobec stałego dostawcy jest to, by był on partnerem ich biznesu. By ich wzajemne relacje były trwałe oraz nacechowane zaufaniem. Kolejnym, istotnym czynnikiem była elastyczna i sprawna obsługa. Zarówno w tym, jak i innych, przeprowadzanych na całym świecie badaniach, korzystne warunki finansowe znajdowały się na czwartym lub piątym miejscu listy życzeń. Tym samym nie ma i nigdy nie było powodu by zbyt szybko opuszczać cenę, czy wspierać sprzedaż hojnymi promocjami.
Tak więc aby osiągnąć satysfakcjonujące partnerstwo należy zadbać o przynajmniej dwa czynniki – realną wartość jaką przedstawia dla klienta produkt lub usługa i wzajemne zaufanie. sprzedaż która kładzie nacisk na wartość i zaufanie nazywamy nieagresywną, a sprzedawcę stosującego zasady i techniki tej sprzedaży z angielskiego „pully” salesperson, w odróżnieniu od „pushy” salesperson.
Szkolenie „sprzedaż nieagresywna” prezentuje najważniejsze zasady i techniki sprzedaży takie jak: coaching klienta, słuchanie kontekstowe, metoda SPIN, Neila Rackhama, technika PIWO, storytelling i wiele innych. Szkolenie dotyka każdego istotnego elementu psychologii sprzedaży i procesu sprzedaży w tym etapów rozmowy handlowej.
KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI: |
|
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA: |
|
PROGRAM
DZIEŃ 1: |
WPROWADZENIE
PROCES NOWOCZESNEJ SPRZEDAŻY NIEAGRESYWNEJ
TEMPERAMENTY KLIENTÓW I PIERWSZY KONTAKT
TECHNIKI BADANIA POTRZEB
METAPROGRAMY I SŁUCHANIE KONTEKSTOWE
AKTYWNY TRENING
PODSUMOWANIE
|
DZIEŃ 2: |
POWTÓRZENIE WIADOMOŚCI Z DNIA POPRZEDNIEGO PREZENTOWANIE
POKONYWANIE OBIEKCJI
WYKORZYSTANIE WPŁYWU W SPRZEDAŻY
PODSUMOWANIE SZKOLENIA
|