Sprzedaż
szkolenie 1-dniowe
SPRZEDAŻ KONSULTACYJNA. CZYLI JAK ZAINSPIROWAĆ KLIENTA ABY CHCIAŁ U NAS KUPIĆ
Zmiany w sposobie podejmowania decyzji zakupowych przez globalne organizacje, indywidualnych nabywców biznesowych i konsumentów spowodowały trwałe zmiany w sposobie, w jaki realizuje się dziś sprzedaż do klientów i prospektów. Kupcy są bardziej poinformowani i mają więcej możliwości rozwiązania problemów, ale są bardziej skłonni trzymać się status quo. Mimo, że kupcy są dziś bardziej doświadczeni, zajęci, naciskani, niechętni do podejmowania ryzyka i bardziej wymagający, nadal potrzebują wskazówek, aby podejmować lepsze decyzje biznesowe i osobiste. Ponadto, mimo że klienci mają bezprecedensowy dostęp do wiedzy, muszą zmierzyć się z trudnościami w sortowaniu najważniejszych elementów i znalezieniu wartości wśród wszystkich opcji.
Warsztat dedykowany jest dla: sprzedawców rynku b2b, w tym i usług profesjonalnych (np. it, call center, systemów i zaawansowanych rozwiązań technologicznych) oraz wszystkich zainteresowanych rozwojem własnych umiejętności i kompetencji sprzedażowych.
CELE SZKOLENIOWE: |
|
EFEKTY SZKOLENIOWE: |
Nauczysz się:
|
PROGRAM
DZIEŃ 1: |
METODOLOGIA SPRZEDAŻY DORADCZEJ
KIM JESTEŚ? - SPRZEDAWCĄ CZY SPRZEDAWCĄ/DORADCĄ
TRZY KLUCZOWE ROLE SPRZEDAWCY - KONSULTANTA
BUDOWANIE ZAUFANIA W RELACJACH PROFESJONALNYCH
ROZUMIENIE POTRZEB KLIENTÓW
SYTUACJE KRYZYSOWE WE WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM
|