google.com, pub-3502946393390270, DIRECT, f08c47fec0942fa0
top of page

Sprzedaż

szkolenie 1-dniowe

SKUTECZNE WYKORZYSTANIE PSYCHOLOGII W PROCESIE SPRZEDAŻY

Sprzedaż bywa dzisiaj nazywana najważniejszą umiejętnością przyszłości. Jest ona zespołem kompetencji, które należy nieustannie rozwijać, aby nadążać za trendami, dostosowywać się do dynamicznie zmieniającego się rynku i stale podnosić swoją skuteczność. Efektywny sprzedawca wie, że fundamentem sprzedaży jest relacja. Każdy z nas jest jednak inny, więc i każdy ma inne potrzeby i oczekiwania dotyczące preferowanego stylu komunikacji.

Poniższe szkolenie to doskonałe narzędzie do jeszcze skuteczniejszego budowania relacji i sprzedaży. Dzięki niemu uczestnicy będą komunikować w sposób maksymalnie dostosowany do rozmówcy. Tak powstaje sprzedaż szyta na miarę.


CELE SZKOLENIA:
  • poznanie metod jeszcze skuteczniejszego budowania relacji i sprzedaży

  • nauka sposobów komunikowania się w sposób maksymalnie dostosowany do rozmówcy

  • poznanie i nauka rozpoznawania typologii osobowości





EFEKTY SZKOLENIOWE:
  • Poznasz podstawy psychologii sprzedaży i typologii osobowości C.G Junga oraz ich praktyczne zastosowania.

  • Posiądziesz umiejętności rozpoznawania typu osobowości rozmówcy i dowiesz się, jak z nim skutecznie komunikować, dostosowując się do preferowanego przez niego stylu. Styl ten obejmuje zarówno treść komunikatów, formę ich podania (ton głosu, szybkość mówienia, modulacja) oraz niewerbalną część przekazu.

  • Poznasz preferencje zakupowe poszczególnych psychologicznych typów klientów i wykorzystasz to w procesie sprzedaży. Narzędzia te pozwolą Ci sprzedawać „na miarę”, czyli skutecznie.

  • Poznasz swoją osobowość, swoje mocne strony i główne obszary rozwoju, dzięki czemu zrozumiesz więcej procesów towarzyszących sprzedaży i stajniesz się efektywniejszy. 




PROGRAM

DZIEŃ 1:

TYPOLOGIA OSOBOWOŚCI C.G. JUNGA 

  • Postawy (introwersja i ekstrawersja) i funkcje racjonalne

  • Zapoznanie z typologią osobowości C.G. Junga

  • Charakterystyka typów osobowości

  • Silne strony i obszary do rozwoju poszczególnych kolorów osobowości

  • Dwa punkty widzenia – jak widzą nas inni, a jak my widzimy siebie


ROZPOZNAWANIE TYPÓW OSOBOWOŚCI

  • Podstawowe metody detekcji cech osobowościowych

  • Kluczowe pytania

  • Parametry pomocne przy detekcji dominującej energii kolorystycznej

  • Najczęstsze zagrożenia i błędy

  • Jak się upewnić, czy jestem w „dobrej ćwiartce”


SKUTECZNA KOMUNIKACJA - JAK ROZMAWIAĆ EFEKTYWNIE

  • Jak rozmawiać z różnymi typami osobowości? (cztery energie dominujące)

  • Czego unikać w rozmowie z nimi

  • Główne motywatory

  • „Z Francuzem po francusku, z Czechem po czesku”, czyli dopasowanie stylu komunikacji dodanego typu rozmówcy


KOLOROWI KLIENCI - CZYLI JAK SPRZEDAWAĆ NA MIARĘ

  • Psychologiczne typy klientów

  • Energie kolorystyczne a preferencje zakupowe

  • Język korzyści w kolorowym wydaniu

  • Jak przekonać dany typ do zakupu – metody i narzędzia

  • Niewerbalna strona sprzedaży a typologia osobowości


PO DRUGIEJ STRONIE LUSTRA - CZYLI KOLOROWI SPRZEDAWCY

  • Typologia osobowości a sprzedawcy

  • Jak sprzedaje dany kolor?

  • Silne strony kolorowych sprzedawców

  • Nad czym pracować, aby sprzedawać lepiej?


bottom of page