google.com, pub-3502946393390270, DIRECT, f08c47fec0942fa0
top of page

Przywództwo

szkolenie 2-dniowe

ROZMOWY MENADŻERSKIE

Rozmowa? Feedback? A może korygowanie zachowań? Czy rozmowa dotycząca rozwiązywania problemów? A może skoncentrowana na wydawaniu poleceń? Czy pracownik w rozmowie z przełożonym będzie odbywał Konsultacje? Spotkanie? Rozmowa, której tematem przewodnim będzie Udzielanie Pochwał, czy Delegowanie Zadań?


CELE SZKOLENIA:
  • Celem jest zapoznanie uczestników i nauczenie stosowania obowiązujących narzędzi niezbędnych do przeprowadzenia siedmiu typów rozmów, przeprowadzanych przez menedżerów z pracownikami.. Dodatkowo uczestnicy nauczą się świadomie motywować członków zespołu do realizowania indywidualnych planów działania określonych w trakcie rozmów oceniających. Uczestnicy będą potrafić określić adekwatne mierniki postępu i realizacji zaplanowanych zadań, wynikających z przeprowadzonej oceny okresowej.





POZNASZ TYPY ROZMÓW:
  • Pierwszy Typ rozmowy – Feedback. Rozmowa oceniająca – sztuka udzielania informacji zwrotnej

  • Drugi Typ rozmowy - Korygowanie zachowań

  • Trzeci Typ rozmowy - Rozwiązywanie problemów

  • Czwarty Typ rozmowy - Wydawanie poleceń

  • Piąty Typ rozmowy - Konsultowanie

  • Szósty Typ rozmowy - Udzielanie pochwał

  • Siódmy Typ rozmowy - Delegowanie




PROGRAM

DZIEŃ 1:

CZĘŚĆ WPROWADZAJĄCA:

  • Przegląd narzędzi stosowanych do okresowych rozmów z pracownikami:

  • Rola i zadania systemów ocen pracowniczych w procesie skutecznego zarządzania pracownikami:

  • Cele prowadzenia rozmów z pracownikami w korporacjach/instytucjach/firmach:

  • Rozmowa jako narzędzie kierowania – korzyści ze skutecznego prowadzenia rozmów. menadżerów.

  • Przygotowanie do rozmów.

  • Struktura rozmów.

  • Zasady prowadzenia skutecznej rozmowy.

  • Trudne sytuacje w trakcie rozmów.

  • Przegląd typów rozmów – relacja pracownik/przełożony podczas rozmowy.

  • Przygotowanie do roli prowadzącego rozmowy.

  • Zasady prowadzenia efektywnych rozmów.

  • Udzielanie informacji zwrotnej w trakcie rozmów.

  • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie prowadzenia rozmów z pracownikami.

  • Przegląd typowych błędów podczas rozmów.

TYPY ROZMÓW CZĘŚĆ I:

  • Pierwszy Typ rozmowy – Feedback. Rozmowa oceniająca.- Przedstaw cel rozmowy – Rozmowa oceniająca.- Zacznij od pozytywnych zachowań.- Opisz zadania lub działania, które oceniasz negatywnie. Podaj konkretne przykłady.- Poproś pracownika o wyjaśnienia.- Przedstaw swoje oczekiwania dotyczące zachowania pracownika.- Podsumuj i zakończ rozmowę.

  • Drugi Typ rozmowy – Korygowanie zachowań.- Przedstaw cel rozmowy – Korygowanie.- Przedstaw i opisz sytuację: opisz zachowania, działania, postępowanie, które są nieakceptowane.- Podaj konkretne przykłady.- Poproś pracownika o ocenę i komentarz.- Zaproponuję konkretne propozycje rozwiązania problemu.- Skonsultuj z pracownikiem i przedstaw swoją opinię.- Określ sposób i termin kontroli zachowań.- Podsumuj i zakończ rozmowę.

  • Trzeci Typ rozmowy – Rozwiązywanie problemów.- Przedstaw cel rozmowy – Rozwiązywanie problemów.- Dokładnie sprecyzuj i  opisz problem.- Pozyskaj szczególe informacje od pracownika.- Dokładnie upewnij się, że masz pełną wiedzę o przyczynach problemu.- Poprowadź dyskusję nad rozwiązaniem z pracownikiem- Podsumuj i zakończ rozmowę.

TYPY ROZMÓW CZĘŚĆ II:

  • Czwarty Typ rozmowy – Wydawanie poleceń.- Przedstaw cel rozmowy – Wydawanie poleceń.-Wyjaśnij sposób realizacji poleceń i zadań- Dokładnie omów ewentualne problemy i wątpliwości.- Sprawdź czy pracownik precyzyjnie zrozumiał wydane polecania..- Poprowadź dyskusję nad rozwiązaniem z pracownikiem- Podsumuj i zakończ rozmowę.

  • Piąty Typ rozmowy - Konsultowanie.- Przedstaw cel rozmowy – Konsultowanie.- Opisz zagadnienia do konsultacji i przedyskutowania.- Spytaj o opinię pracownika.- Aktywnie słuchaj.- Zadaj konkretne pytania i uszczegółów ustalenia poczynione z pracownikiem.- Podsumuj i zakończ rozmowę.

  • Szósty Typ rozmowy – Udzielanie pochwał.- Przedstaw cel rozmowy – Udzielanie pochwał.- Opisz i zinterpretuj pozytywne przykłady zachowań ocenianego pracownika.- Udziel pochwały i przedstaw swoją pozytywną opinię.- Podsumuj i zakończ rozmowę.

  • Siódmy Typ rozmowy – Delegowanie.Przedstaw cel rozmowy – Delegowanie.- Opisz i wyjaśnij dlaczego wybrałeś tego pracownika.- Przedstaw zadanie: cel, oczekiwane rezultaty, termin realizacji.- Omów i przedstaw środki realizacji i formalne kompetencje przekazane pracownikowi.- Uzgodnij zakres wsparcia i metody realizacji i komunikacji w trakcie realizacji zadania.- Podsumuj i zakończ rozmowę


bottom of page