google.com, pub-3502946393390270, DIRECT, f08c47fec0942fa0
top of page

Przywództwo

szkolenie 2-dniowe

PRZYWÓDZTWO W STRESIE

Jak skutecznie zarządzać w sytuacjach stresowych?
Jak komunikować trudne decyzje?
Jak uniknąć demotywacji i fluktuacji z powodu stresu?

Zarządzanie zespołem w stresie to warsztaty przeznaczone dla osób zarządzających lub planujących zarządzać zespołami. Program warsztatów zawiera najlepsze techniki rozwijające kluczowe kompetencje managera takie jak: zatrudnianie, organizowanie czasu i zasobów, motywowanie, delegowanie, kontrolowanie, udzielanie feedbacku w sytuacjach stresujących. Obszary te uczestnik poznaje w kontekście uznanego modelu zarządzania sytuacyjnego, wzbogaconego przez najnowsze badania dotyczące zarządzania w stresującym środowisku. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej, przez trenera - eksperta, dysponującego unikalną wiedzą, praktycznym doświadczeniem i sukcesami w obszarze szkolenia.


KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:
  • Wzrost jakości realizowanych zadań w zespole

  • Poprawa zdrowia pracowników dzięki lepszemu radzeniu sobie ze stresem

  • Ograniczenie konfliktów i demotywacji pracowników

  • Zmniejszenie demotywacji, absencji i fluktuacji

  • Mniejsze koszty motywowania finansowego

  • Wzrost zaangażowania pracowników w cele organizacji

  • Lepsze zarządzanie pracownikami pokolenia X, Y i Z

  • Poprawa wyników, wzrost satysfakcji i synergii zespołu dzięki lepszemu zarządzaniu w stresie.





KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA:
  • Lepsze radzenie sobie ze stresującymi sytuacjami w zespole

  • Poznanie zasad zarządzania sytuacyjnego wg Blancharda i Hersheya

  • Nauka wykorzystywania motywacji pozafinansowej w zarządzaniu zespołem wg badań Herzberga

  • Poznanie różnic w zachowaniach i zarządzaniu pokoleniem X, Y i Z

  • Nauka skutecznego delegowania i zarządzania czasem zespołu w sytuacjach stresowych

  • Nauka efektywnej, asertywnej komunikacji nie niszczącej relacji

  • Uświadomienie pożądanych zachowań, roli i kluczowych odpowiedzialności managera

  • Poznanie własnych deficytów i zasobów w obszarze zarządzania.




PROGRAM

DZIEŃ 1:

WPROWADZENIE

Przedstawienie programu i celów szkolenia, zebranie oczekiwań.


STRES A EFEKTYWNOŚĆ

  • Rola stresu w organizacji

  • Przyczyny sytuacji stresowych

  • Typowe sytuacje stresowe


ROLA MANAGERA W OTOCZENIU GENERUJĄCYM STRES

  • Wyzwania zarządzania ludźmi w nowym milenium.

  • Podstawowe zasady przeciwdziałania sytuacjom stresowym

  • Szybkie techniki redukcji stresu


ZARZĄDZANIE MOTYWACJĄ W STRESIE

  • Zarządzanie motywacją pokolenia C, Y, Z.

  • Czynniki motywacyjne, a czynniki higieny

  • Indywidualne kotwice motywacji


JĘZYK KOMUNIKACJI W ZESPOLE

  • Komunikacja bez przemocy w praktyce

  • Budowanie motywacji poprzez budowanie relacji

  • Efektywne delegowanie odpowiedzialności


TRENING ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM W STRESIE

Praktyczne przećwiczenie nowych umiejętności


PODSUMOWANIE

Pytania

Zadanie domowe

DZIEŃ 2:

WPROWADZENIE DO DRUGIEGO DNIA


AUDYT INDYWIDUALNEJ PODATNOŚCI NA STRES

  • Test radzenia sobie ze stresem

  • Test stylów rozwiązywania konfliktów

  • Stres, a typ osobowości 


RÓWNOWAGA EMOCJONALNA

  • Miejsce emocji w biznesie.

  • Wybrane techniki pracy z nieprzyjemnymi emocjami

  • Praca nad emocjami swoimi i innych 


NOWE PODEJŚCIE DO WYDAJNOŚCI

  • Praca nad indywidualnym rytmem w stresie

  • Koncepcja zarządzania energią Toniego Schwartza,

  • Zarządzanie czasem w stresie 


PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  • Aktywny trening

  • Egzamin

  • Indywidualny Plan Rozwojowy


bottom of page