Przywództwo
szkolenie 2-dniowe
KONTROLA MENADŻERSKA MOTYWOWANIE i ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW
Szkolenie dedykowane jest menedżerom, ze zróżnicowanym doświadczeniem, którzy zainteresowani są rozwijaniem umiejętności menedżerskich i stawania się jeszcze skuteczniejszymi liderami.
Szkolenie jest w 90% prowadzone metodą warsztatową. wysokimi wskaźnikami psychometrycznymi i będący narzędziem wspierającym proces doradztwa i coachingu. Czas niezbędny na wypełnienie kwestionariusza to 20-25 minut. Wykłady (10% czasu) poświęcone Uczestnicy biorą udział w szeregu ćwiczeń rozwijających zdolność do wczuwania się w emocje innych. Uczestnicy będą mieli okazję określić swoją Inteligencję Emocjonalną wypełniając kwestionariusz INTE, charakteryzujący się bardzo będą na przedstawienie natury emocji oraz najważniejszych koncepcji teoretycznych. Uczestnicy będą analizować własne doświadczenie oraz poproszeni zostaną o wypełnienie kwestionariuszy psychologicznych. Zaplanują dla siebie zadania do wykonania w trakcie przerw pomiędzy kolejnymi sesjami szkoleniowymi.
CELE SZKOLENIA: |
|
EFEKTY SZKOLENIOWE: |
|
PROGRAM
DZIEŃ 1: |
Ta część szkolenia będzie poświęcona zmierzeniu własnej Inteligencji Emocjonalnej kwestionariuszem INTE, poszerzeniu wiedzy na temat emocji i ich wpływu na zachowanie człowieka oraz zdobywaniu umiejętności rozumienia i kontrolowania własnych emocji. Uczestnicy będą mieli okazję zbadać swój styl wydawania poleceń oraz najczęstsze metody ich kontrolowania i egzekwowania.
|
DZIEŃ 2: |
Ta część szkolenia będzie poświęcona zdobyciu wiedzy z zakresu Psychologii Dynamiki Grup i przeglądowi najczęściej pojawiających się problemów w zarządzaniu zespołem
|