Negocjacje
szkolenie 2-dniowe
INTELIGENCJA EMOCJONALNA
Celem szkolenia jest rozwijanie kompetencji niezbędnych do skutecznego funkcjonowania w relacjach w drugim człowiekiem. Uświadomienie sobie znaczenia, jaki wpływ mają nasze emocje oraz umiejętność ich rozpoznawania u innych, na jakość naszych kontaktów z drugim człowiekiem. Duży nacisk położymy na komunikację niewerbalną i jej wpływ na drugiego człowieka.
CELE SZKOLENIA: |
|
EFEKTY SZKOLENIOWE: |
|
PROGRAM
DZIEŃ 1: |
Ta część szkolenia jest poświęcona, poszerzeniu wiedzy na temat emocji i ich wpływu na zachowanie człowieka oraz zdobywaniu umiejętności rozumienia i kontrolowania własnych emocji.
|
DZIEŃ 2: |
Ta część szkolenia jest poświęcona zdobywaniu i rozwijaniu umiejętności rozumienia i odczuwania emocji przeżywanych przez innych ludzi oraz rozwijaniu umiejętności z zakresu wywierania wpływu.
|