TERMIN: 23 - 28.09.2024
Warszawa
1
ODPOWIEDZ NA 3 PYTANIA
Czy chcesz zdobyć umiejętności, które oprócz bardzo atrakcyjnych zarobków zapewnią Ci możliwość nieustannego rozwoju osobistego, dowolność kreowania swojego czasu oraz uznanie otoczenia?
Czy pragniesz by Twoje nazwisko było wymieniane jednym tchem obok profesora Jerzego Bralczyka, Jacka Walkiewicza czy Macieja Orłosia, Michaela Tracy czy Kevina Hogana?
Czy chcesz realizować międzynarodowe projekty szkoleniowe sygnowane przez Briana Tracy – najbardziej rozpoznawalnego eksperta biznesu?
Jeżeli tak to mamy przyjemność zaprosić Cię do rodziny zaufanych współpracowników, trenerów i ekspertów Brian Tracy International. Akademia Akredytacyjna Mówcy to wyjątkowo praktyczny, kompleksowy i skuteczny kurs Mówcy Publicznego, który dzięki najsilniejszej na rynku szkoleniowym marce, gwarantuje uczestnikom szybki start i pewny sukces w branży usług rozwojowych.
To skondensowany program szybkiego doskonalenia kompetencji szkoleniowych w obszarze biznesu, który wyznacza nowy standard na rynku szkół mówców. Międzynarodowy certyfikat MÓWCY oraz akredytacja trenerska Brian Tracy International to najlepsza przepustka do ekscytującej, prestiżowej i dobrze płatnej kariery mówcy. Kilkadziesiąt lat doświadczenia BTI – jednej z największych firm szkoleniowych świata gwarantuje najwyższą wartość merytoryczną i jakość prowadzenia kursu.
Udział w kursie WORLD CLASS SPEAKERS ACADEMY jest gwarancją wysokiej wiedzy i faktycznego nabycia umiejętności efektywnego przemawiania. Posiadanie umiejętności w zakresie wystąpień publicznych jest kluczowym czynnikiem sukcesu w karierze zawodowej i ogólnie w biznesie. Może ono stanowić przewagę konkurencyjną w pracy i stać się głównym zajęciem dla profesjonalnych trenerów biznesowych, coachów, menedżerów wszystkich szczebli organizacji, właścicieli MŚP, właścicieli start-upów oraz dla mówców naturalnych, pragnących wzbogacić i udoskonalić swój warsztat oraz praktykę o profesjonalne techniki najlepszych mówców i specjalistów na rynku. Kurs niezmiennie prowadzą uznani eksperci – trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, autorytetem i sukcesami w branży szkoleniowej, a także w biznesie.
2
OD SZKOLENIA DO WDROŻENIA
Warunkiem uczestnictwa w kursie jest odbyta rozmowa kwalifikacyjna, na której kandydat przedstawia trzy cele osobiste, które zamierza zrealizować dzięki udziałowi w szkoleniu.
Oczekujemy wysokiego poziomu zaangażowania i wewnętrznej motywacji w procesie uczenia się oraz aktywnej postawy w budowaniu dobrej atmosfery i współpracy w grupie. Uczestników obowiązuje kodeks zachowań ustalonych przez grupę na pierwszych zajęciach oraz punktualność.
KURS BAZUJE NA ZAŁOŻENIACH PSYCHOLOGII POZYTYWNEJ, WSPÓŁCZESNEJ WIEDZY O FUNKCJONOWANIU MÓZGU ORAZ EFEKTYWNYCH STRATEGIACH UCZENIA SIĘ I NAUCZANIA.
Dedykowany jest tylko dla osób odważnych, gotowych na zmiany, pasjonatów rozwoju osobistego.
KURS KOŃCZY SIĘ EGZAMINEM W FORMIE PRZYGOTOWANIA I POPROWADZENIA KRÓTKIEGO WYSTĄPIENIA.
Aby uzyskać świadectwo ukończenia kursu szkoły mówców, należy:
-
Wykonać we wskazanych terminach wszystkie zadania domowe oraz prace przygotowawcze do egzaminu.
-
Przygotować w trakcie kursu autorskie wystąpienie merytoryczne lub motywacyjne.
3
DLA KOGO
WORLD CLASS SPEAKERS ACADEMY dedykujemy:
-
Osobom pragnącym zdobyć nowy, atrakcyjny zawód mówcy.
-
Mówców motywacyjnym, pragnącym uzupełnić warsztat.
-
Trenerom – praktykom, pragnącym uzupełnić wiedzę.
-
Trenerom wewnętrznym w organizacjach.
-
Menedżerom chcącym efektywnie rozwijać swoje zespoły.
-
Specjalistom HR, którzy chcą samodzielnie prowadzić wystąpienia.
-
Kadrze akademickiej oraz ekspertom.
-
Przedsiębiorcom budującym swój personal branding.
-
Wszystkim, którzy zamierzają występować na konferencjach Brian Tracy International.
4
PROWADZĄCY
JACEK
WALKIEWICZ
Charyzmatyczny i motywujący trener, mówca i mentor. Ceniony za szeroką wiedzę merytoryczną oraz inspirujący, ciekawy, energetyzujący, pełen humoru i narracyjny styl prowadzenia spotkań i szkoleń. Tworzył i zarządzał działem reklamy „Gazety Wyborczej”. Wieloletni współwłaściciel i prezes zarządu Europejskiego Instytutu Rozwoju Kadr. Prowadzi wykłady dla studentów SGH i Akademii Ekonomicznej w Krakowie.
Występuje jako ekspert w prasie, radio i telewizji. Wydał dwukasetowy program audio „Ukryta perswazja, czyli techniki wywierania wpływu w partnerskiej sprzedaży”. Autor książki „Pełna MOC życia” oraz „Pełna MOC możliwości”. Autor szkoleń dla ponad 300 firm i korporacji. Jego wykład „Pełna MOC możliwości” na TEDxWSB obejrzało na YouTube ponad 2,5 mln ludzi. Autor książki „Pełna MOC możliwości”, uznanej za najpopularniejszą książkę psychologiczną 2013 r. w konkursie miesięcznika „Charaktery”.
PROF JERZY
BRALCZYK
Językoznawca, specjalista w zakresie języka mediów, polityki i reklamy. Prof. Bralczyk jest dyrektorem Instytutu Kultury i Komunikowania w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, dziekanem Wydziału Nauk Humanistycznych i Społecznych tejże uczelni. Jest członkiem Prezydium Rady Języka Polskiego i Komitetu Językoznawstwa PAN. Prowadzi program „Mówi się” na antenie Telewizji Polonia. Pisuje felietony w „Charakterach” i „Przekroju”. Ma na swoim koncie liczne publikacje, do najważniejszych należą: „O języku polskiej propagandy politycznej lat siedemdziesiątych” (1987), „Język na sprzedaż” (1996), „Mówi się” (2001).
MACIEJ
ORŁOŚ
Absolwent wydziału aktorskiego warszawskiej PWST (1983). Wśród ról teatralnych – Vladimir w „Czekając na Godota“ Samuela Becketta w reżyserii Antoniego Libery (1983) oraz Jan w „Wieczerniku“ Ernesta Brylla w reżyserii Andrzeja Wajdy (1985). Dzięki stypendium British Council studiował aktorstwo w London Academy of Music and Dramatic Art – 1985/86. Dzięki stypendium United States Information Agency był na stypendium dla młodych dramatopisarzy w Centrum Teatralnym Eugene’a O’Neilla w USA – 1988. Wystąpił w wielu filmach i serialach. Główne i pierwszoplanowe role zagrał m.in. w filmach „Hania“, reż St.Wohl (1983), „Głuchy telefon“, reż. P.Mikucki (1989), „Słaba wiara“, reż. K.Zanussi (1994) oraz serialach „Plecak pełen przygód“, reż. J.Dymek (1992) i „Zespół adwokacki“, reż. A.Kotkowski (1993). W 1991 roku rozpoczął współpracę z TVP jako prezenter. Od czerwca 1991 do sierpnia 2016 roku prowadził „Teleexpress“ w TVP1, od 2014 również „Teleexpress Extra“ w TVP Info, prowadził cykle programów, m.in „Oko w oko“, „A to Polska właśnie“, „Trochę kultury“, „Trzysta procent normy“, „Nie ma jak Polska“ czy „Firmowe ewolucje“, „Wielkie Testy TVP“ (wszystkie w TVP1), a także wiele jednorazowych wydarzeń na antenie TVP, takich jak festiwale w Opolu, Sopocie, gale Wiktorów, 50-lecie Telewizji Polskiej, studio Festiwali Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Od wielu lat prowadzi gale biznesowe, premiery filmowe, koncerty, uroczystości firmowe.
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu wystąpień publicznych – zarówno dotyczące prezentacji biznesowych jak i występów w mediach. Jako trener działa od 1998 roku. W latach 2001 – 2006 był współwłaścicielem firmy szkoleniowej Studio BMJ – Szkoła Macieja Orłosia. Przeszkolił kilka tysięcy osób, głównie ludzi biznesu – często managerów wyższej kadry zarządzającej firm różnej wielkości działających w różnych branżach. Prowadzi szkolenia również w języku angielskim. Jego szkolenia są „szyte na miarę“, w zależności od potrzeb klientów mogą być jednorazowe, cykliczne, z udziałem grupy lub indywidualne. Prowadzi wykłady i jest zapraszany jako mówca na eventy korporacyjne czy spotkania ze studentami. Jest autorem i współautorem dwóch książek dziennikarskich – „Moje spotkania oko w oko“ (1998) oraz „Teleexpress – 30 lat minęło“ (wraz z Markiem Sierockim, 2016), czterech książek dla dzieci – „Tajemnicze przygody Kubusia“ (2006), „Tajemnicze przygody Meli“(2007), „Kuba i Mela – dodaj do znajomych“ (2012) oraz „Kuba i Mela dają radę“ (2013) oraz dwóch książek z zakresu rozwoju osobistego: „Jak występować i zabłysnąć“ (2015) oraz „O sztuce wystąpień publicznych“ (2018). Ambasador akcji „Cała Polska Czyta Dzieciom“. Laureat nagród telewizyjnych – dwóch Telekamer oraz czterech Wiktorów (w tym Superwiktora). Odznaczenia - Krzyż Kawalerski Orderu Odrodzenia Polski, 2009 (za działalność opozycyjną w latach 80) oraz Krzyż Oficerski Orderu Odrodzenia Polski, 2014.
MICHAŁ
CELEDA
Ukończył Dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim. Od 2001 dziennikarz muzyczny radia ESKA, gdzie od października 2006 roku sprawował funkcję sekretarza redakcji i koordynatora sieci. W lipcu 2017 objął funkcję zastępcy dyrektora muzycznego, a w grudniu tegoż roku został zastępcą dyrektora programowego. Na antenie stacji prowadził m.in. programy "Global Lista" oraz "2 x Gorąca 20". Po kilkunastu latach spędzonych w Radiu ESKA od kwietnia 2019 roku pełnił obowiązki dyrektora programowego Radio ZET. Na początku września 2021 złożył rezygnację. Pracuje również jako lektor. Na swoim koncie ma współpracę z TVN Warszawa, TTV, TVN, z bankami głosów, z telewizją Fokus TV (VO stacji - autopromocja) czy TVP (m.in: "Polska Non Stop", "Reporter Polski", "Pytanie na Śniadanie", "Czas na Zdrowie", "Wszystko o Kulturze").
MAREK
SKAŁA
Trener warsztatowy, coach, mówca inspiracyjny. Właściciel firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń, Najlepszej Firmy Szkoleniowej 2014. Od 25 lat prowadzi projekty szkoleniowe i rozwojowe dla największych polskich i światowych koncernów. Moderator warsztatów strategicznych.
Osobowość Roku 2015 miesięcznika Osobowości i Sukcesy. Współzałożyciel Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Członkostwo w ICF, ASTAD oraz International Federation of Journalists.
Autor książek i dziennikarz – publicysta, napisał kilkaset tekstów z zakresu biznesu. Oraz dwa bestsellery „Psychologia Zmiany – rzecz dla wściekniętych” i „Manipulacja Odczarowana”. Nagroda: Ostre Pióro BCC, Proton 2012 dla najlepszego edukatora w branży PR.
Prowadzi gościnnie zajęcia z PR i HR na kilku uczelniach w kraju.
MARCIN SEBASTIAN
ROGOWSKI
Dyrektor merytoryczny Brian Tracy International (PL) Ekspert zarządzania, sprzedaży i negocjacji. W latach 1992-1997 zdobywał menadżerskie szlify w korporacjach zachodnich branży FMCG. Następnie stworzył i zarządzał jedną z największych europejskich central materiałów private label. Prowadził negocjacje handlowe o sumie kilkuset mln euro. Uzyskał wiele prestiżowych nagród i wyróżnień. Występował na największych konferencjach rozwojowych u boku Briana Tracy, Roberta Cialdniniego, Richarda Denny, Rogera Dawsona. Autor licznych publikacji eksperckich, m in dla World Business Class Magazine, Forbes, Personel i Zarządzanie. Szkolił większość z największych firm w Polsce wg rankingu Forbsa.
PATRYCJA
KORPACKA-BŁASZCZUK
Dyrektor merytoryczny Brian Tracy International. Doświadczony, certyfikowany trener biznesu, dyplomowany coach, psycholog, wykładowca uczelni wyższych oraz praktyk biznesu. Współautorka książki „Sięgaj dalej” dedykowanej dla handlowców, trenerów i coachów, a także autorka wielu publikacji branżowych. Jej usługi posiadają certyfikat jakości TGLS Quality Alliance, który jest gwarancją najwyższej jakości szkoleń. Autorka innowacyjnych metod i narzędzi menedżerskich oraz sprzedażowych. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, specjalistami, handlowcami oraz tysiącami osób zainteresowanymi swoim rozwojem. Twórca projektów i programów rozwojowych, podnoszących wzrost sprzedaży i efektywności pracy u wielu klientów korporacyjnych. Liczne nagrody, satysfakcja oraz referencje od firm będących liderami rynku potwierdzają jej zaangażowanie i osiągnięcia, a także powodują ciągłe dążenie do podwyższania poprzeczki szkoleniowej. Prawdziwy nauczyciel powinien być zawsze najpilniejszym uczniem.” M.G. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, a także prestiżowych, cieszących się dużym uznaniem szkół coachingowych i trenerskich. Międzynarodowy, akredytowany trener Brian Tracy International. Posiada certyfikat Trenera VCC przyznawany przez Fundację Vocational Competence Certificate. Jest wykładowcą-współpracującym w Wyższej Szkole Handlowej oraz Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Współpracuje projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim. Współpracowała, prowadząc szkolenia, między innymi z takimi firmami jak: BP Polska, Ikea, Zott, Santander, Mitsubishi, Inglot, T-Mobile, Lotos, Mary Kay Ash, Grupa Pracuj, Stock, Super-Pharm, Bionorica, Nestle Polska, Poldent, EduBroker, SG Leasing, Makro, Grupa Zarmen, MDDP Akademia Biznesu, PARP, Thule Group, ZUS, Jysk, Dom Development, Sądy Rejonowe, Mostostal, Intercars, Sysmex, Brenderup, PKP Intercity, 2 PGE, TÜV Akademia Polska, Cersanit, Porty Lotnicze, Toyota oraz wieloma, wieloma innymi.
MARIUSZ
BŁASZCZUK
Dyrektor merytoryczny Brian Tracy International, międzynarodowy trener biznesu, dyplomowany i certyfikowany coach, doświadczony menedżer, wykładowca uczelni wyższych, doradca personalny i praktyk biznesu. Autor wielu publikacji branżowych i twórca autorskich szkoleń sprzedażowych i menedżerskich. Prelegent wielu konferencji o tematyce rozwojowej, sprzedażowej, menedżerskiej, etc. Posiada liczne dyplomy i certyfikaty trenerskie oraz coachingowe, ale przede wszystkim bogate doświadczenie biznesowe m.in. w pracy w bankowości, gdzie pełnił funkcje Kierownika, Dyrektora i Regionalnego Menedżera Sprzedaży ds. Bankowości Detalicznej oraz Premium. Odpowiadał wówczas za wyniki 77 oddziałów bankowych (około 500 etatów). Wspólnie z zarządzanymi przez niego zespołami zajmował TOP-owe pozycje w ogólnopolskich rankingach sprzedażowych i jakościowych o czym świadczą liczne dyplomy, statuetki i referencje. Kompetencje menedżerskie, sprzedażowe, negocjacyjne i trenerskie doskonalił także, pracując w sieci telefonii komórkowej Play, oraz przy współpracy z Netią i NC+. Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie, a także współpracuje projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim. Praktyczne i teoretyczne umiejętności, które zdobył na licznych kursach i studiach podyplomowych m.in. na kierunkach „Trener Biznesu” i „Coaching w biznesie”, oraz doświadczenie zawodowe, które posiada, obecnie wykorzystuje do budowania strategii firm i międzynarodowych koncernów oraz do kształtowania i rozwoju pracowników z różnorodnych branż. Przekłada się to na ich skuteczność w działaniu i wzrost wyników finansowych. Jest osobą otwartą na ludzi i nowe możliwości, nieustannie dba o swój rozwój a świadczone przez niego usługi posiadają certyfikat jakości TGLS Quality Alliance, który jest gwarancją najwyższej jakości szkoleń. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu coachingów oraz szkoleń otwartych i zamkniętych na wszystkich szczeblach zarządzania. Szkoleniowo lub coaching-owo współpracował m. in. z pracownikami takich firm jak: Polpharma, Toyota, Mitsubishi Electric Europe, PKP Intercity, BZWBK Leasing, Santander, Dr. Oetker, Energa Polska, Narodowy Bank Polski (NBP), Bakoma, Ceramika Paradyż, Centrum Nauki Kopernik, Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Bank BGŻ BNP Paribas, Volkswagen Group Polska, PLAY, Grupa OLX, Volkswagen Bank, Intercars, PFRON, Ryłko, ZUS, UniCredit, LUMAG, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), Ministerstwo Rozwoju, Europejskie Centrum Bajki, Tauron, PFRON, ARMIR, DNB Bank Polska, Centrum Onkologii w Lublinie, Państwowe Porty Lotnicze, Metro Warszawskie, Zakłady Azotowe Puławy, MDDP Akademia Biznesu, TUV Rheinland, Orlen, IKEA Retail i wieloma innymi.
5
PROGRAM SZKOLENIA
Akademia Akredytacyjna BTI to sygnowany przez Jacka Walkiewicza i Briana Tracy, skondensowany program szybkiego doskonalenia kompetencji w zawodzie mówcy profesjonalnego, który wyznacza nowy standard na rynku tego typu szkół. Międzynarodowy certyfikat oraz akredytacja Brian Tracy International to najlepsza przepustka do ekscytującej, prestiżowej i dobrze płatnej kariery w branży. Kilkadziesiąt lat doświadczenia BTI – jednej z największych firm szkoleniowych świata – gwarantuje najwyższą wartość merytoryczną i wyjątkową jakość prowadzenia kursu.
Szkolenie podzielone jest na dwie części - stacjonarną oraz zdalną (on-line). Stacjonarna część kursu odbywa się w godzinach 09:00 - 17:00, część zdalna w godzinach 18:30 - 21:00.
PROGRAM ZAJĘĆ STACJONARNYCH:
DZIEŃ 1
-
Budowanie przekonującej narracji, techniki prezentacyjne, kontrola mowy ciała i głosu oraz skuteczne komunikowanie się z publicznością.
-
Nauka tworzenia spójnej i przekonującej historii lub przemówienia, które będą interesujące dla odbiorców.
PROWADZĄCY:
JACEK WALKIEWICZ
DZIEŃ 2
-
Elementy retoryki: Poznanie podstawowych technik retorycznych, takich jak używanie metafor, powtórzeń, retorycznych pytań itp., w celu wzmocnienia przekazu mówcy.
-
Szkolenie z improwizacji: Szkolenie z improwizacji może pomóc w rozwinięciu spontaniczności, kreatywności i umiejętności szybkiego myślenia podczas przemawiania publicznego.
PROWADZĄCY:
MICHAŁ CELEDA
DZIEŃ 3
-
Zarządzania stresem i tremą: Wystąpienia publiczne często wiążą się z pewnym poziomem stresu i tremy. Szkolenie z zarządzania stresem i tremą może pomóc w radzeniu sobie z tymi emocjami i wykorzystaniu ich w pozytywny sposób, aby zwiększyć pewność siebie i skuteczność mówienia.
-
Adaptacja do różnych sytuacji: Umiejętność dostosowywania stylu przemawiania do różnych kontekstów, takich jak spotkania biznesowe, konferencje, prezentacje sprzedażowe, wywiady medialne.
-
Analiza i doskonalenie: Praktyczne ćwiczenia, analiza nagranych wystąpień i konstruktywna opinia, które pozwalają mówcy na świadomość własnych mocnych stron i obszarów do rozwoju.
PROWADZĄCY:
MICHAŁ CELEDA
MACIEJ ORŁOŚ
DZIEŃ 4
-
Szkolenie z technik prezentacyjnych: Ten rodzaj szkolenia skupia się na konkretnych technikach i narzędziach, które można zastosować podczas prezentacji, takich jak wykorzystanie slajdów, multimediów, historii czy humoru, aby wzmocnić przekaz i zainteresować publiczność.
-
Sytuacje kryzysowe - najlepsze techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
PROWADZĄCY:
MAREK SKAŁA
PROF JERZY BRALCZYK
DZIEŃ 5
-
Interakcja z publicznością: umiejętność angażowania i utrzymania uwagi słuchaczy, zadawania pytań, prowadzenia dyskusji i reagowania na feedback.
PROWADZĄCY:
MICHAŁ CELEDA
JACEK WALKIEWICZ
PROGRAM ZAJĘĆ W TRYBIE ZDALNYM:
CZĘŚĆ 1
Skuteczna budowa marki osobistej Mówcy Profesjonalnego.
Podczas szkolenia będziemy pracować nad opisaniem własnej strategii i budowania marki osobistej mówcy, w myśl między innymi założeń tj.:
-
Marka osobista mówcy odnosi się do sposobu, w jaki mówca buduje, zarządza i promuje swoje własne unikalny wizerunek i reputację w branży przemawiania publicznego.
-
Autentyczność: Kluczowym elementem marki osobistej jest autentyczność. Mówca powinien być wiarygodny, konsekwentny i wyrażać swoje prawdziwe wartości i przekonania.
-
Ekspertyza i wartość: Mówca powinien posiadać solidną wiedzę i doświadczenie w swojej dziedzinie, aby dostarczać wartościowe informacje i perspektywy dla swoich odbiorców. Udowodnienie swojej ekspertyzy może obejmować publikowanie artykułów, udział w konferencjach, udzielanie wywiadów itp.
CZĘŚĆ 2
Budowanie swojej sieci kontaktów.
Podczas szkolenia będziemy pracować nad budowaniem własnej świadomości dotyczącej budowania sieci kontaktów, w której skład mogą wchodzić między innymi:
-
Organizatorzy wydarzeń
-
Uczestnicy konferencji
-
Przedstawiciele firm
-
Eksperci biznesowi
-
Eksperci z zakresu social medów
W trakcie szkolenia poruszamy tak ważny w biznesie temat referencji i rekomendacji od klientów.
CZĘŚĆ 3
Plan marketingowy.
Podczas tego modułu szkolenia podpowiemy jak możesz zbudować plan marketingowy swojej działalności. Z naszą pomocą przygotujesz: cele Twojej działalności oraz strategiczne filary rozwoju własnej marki.
Dowiesz się jak:
-
Zorganizować kanały sprzedaży
-
Uporządkować portfolio swoich produktów
-
Wykryć potrzebę zaspokojenia swojego klienta
-
Stworzyć korzyści dla klienta
-
Zarządzać rozwojem swojego biznesu
-
Oceniać sukces własnej działalność i co nim jest
CZĘŚĆ 4
Powerpoint tak czy nie?
Korzystanie z wizualnych pomocy prezentacyjnych jest bardzo ważne. Podczas jednego z modułów opracujemy skuteczne techniki przygotowywania i wykorzystywania efektywnych slajdów, multimediów lub innych narzędzi wizualnych w celu wspierania przekazu mówcy.
CZĘŚĆ 5
Storytelling w biznesie.
-
Jak zacząć opowieść, czyli jak planować i przygotować wystąpienie?
-
Jak budować historie, żeby zapadały w pamięć?
-
Co musi zawierać dobra opowieść?
-
Po co, do kogo i dlaczego mówisz?
-
Opowiadać każdy może?! Prezentacja opowieści.
CZĘŚĆ 6
Copywriting
-
Tworzenie mocnych nagłówków.
-
Tworzenie unikalnej wartości.
-
Pisanie z tworzeniem korzyści.
-
Tworzenie emocjonalnego połączenia.
-
Wywoływanie odpowiedniej reakcji.
-
Rola storytellingu w pisaniu tekstów.
CZĘŚĆ 7
Prowadzenie wystąpień online.
Czy w dzisiejszych czasach wystarczy komputer, Twoja wiedza i Twoja chęć jej przekazania? W świecie spotkań, szkoleń online warto mieć również wiedzę z zakresu technologii. W szkoleniach online, wystąpieniach publicznych online, poza Twoim umiejętnościami, potrzebna jest właściwe przygotowanie techniczne: połączenie internetowe, sprzęt audio i wideo, używane oprogramowanie lub platforma konferencyjna. Na co zwrócić uwagę, jak stworzyć interaktywną atmosferę i zaangażować swoją publiczność. Tego dowiesz się z kolejnego modułu szkolenia.
CZĘŚĆ 8
Promocja marka własnej.
-
Jak generować leady sprzedażowe, również z wykorzystaniem systemów e-commerce
-
Jak w sprzedaży swoich usług, wykorzystywać media społecznościowe
-
Jak stworzyć profesjonalny profil na platformach społecznościowych, takich jak LinkedIn, Twitter, Instagram czy Facebook i co w nich publikować
-
Jak inwestować w marketing treści i jak tworzyć wartościowe treści, takie jak: blogi, artykuły, e-booki czy podcasty, które przyciągną uwagę potencjalnych klientów
-
Jak rozpocząć i współpracować z branżowymi publikacjami lub platformami, aby docierać do większej grupy odbiorców (webinaria, konferencje branżowe)
7
W CO I ILE INWESTUJESZ
Decydując się na udział w Akademii otrzymujesz:
-
48 godzin - 5 dni - stacjonarnego szkolenia z pełnym wyżywieniem w prestiżowym centrum szkoleniowym w Warszawie
-
8 dodatkowych modułów on-line z dyrektorami merytorycznymi i trenerami BTI
-
dodatkowe 3 godziny mentoringu z zakresu rozwoju kariery trenerskiej
-
materiały dydaktyczne - ponad 100 stron autorskiej wiedzy
-
międzynarodowe certyfikaty w czterech wersjach językowych: polskiej, angielskiej, niemieckiej i francuskiej
-
dostęp online do platynowej kolekcji materiałów szkoleniowych Briana Tracy
-
indywidualny projekt strony internetowej (szczegóły tutaj)